ساختمان منطقه ویژه پارس در محاصره آتش

ساختمان منطقه ویژه پارس در محاصره آتش

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 911 نظرات 2

ساختمان منطقه ويژه پارس در آتش سوخت
به گزارش سایت اينجا بندوست و به نقل از شاهدان عینی ساختمان شهید تندگویان نفت و گاز پارس لحظاتی پیش شعله ور شده است و تا لحظه تحریر خبر در آتش می سوزد.

هنوز از تلفات جانی و مالی آتش گرفتن ساختمان گزارشی مخابره نشده است. ولی گفته ها حاکی از آن است که یک نفر در ساختمان است .

این ساختمان ۱۵ طبقه در فاصله ی کمی از زمين چمن مصنوعی شهر نخل تقی قرار دارد و منطقه ويژه از این برج اداره می شود.

نظرات (2)

  • ی

    |

    ما که خیلی وقته اتش گرفتیم وسوختیم. با پول تعمیر ووسایل سوخته این برج خیلی کارها میشه کرد.اما موقعی که مسئوول دلسوزوکاربلدی نباشه همین کارها پیش میاد.بزرگا با هدف ونقشه برج رو به اتش کشیدند والان میان وتو گردن یه بدبختی میندازن که اغا شما سهل انگاری کردید.موقعی وجدان نباشه وحسابرس وبازپرسی نباشه اینجور اتفاقها خواهد افتاد واخرینش هم نخواهد بود.دلمون به حال خودمون به حال بچه ها ی مغصوم میسوزه .که گذشته از الودگی هوا با ادمهای از خدا نترس سرو کار خواهند داشت.لابد این اتش سوزی هم کار بیگانگان بوده .فقط خواهشا به این فرمایش رجب طیب اردوگان کمی دقت فرمائید :::(((به یاد ندارم شبی را خوابیده باشم ودر دفتر کارم برگی بدون امضاءباقی مانده باشد چون میدانم امضایی که ثانیه هایی طول نمیکشد ممکن است مصالح عمومی مردم را چندین روزبه تاخیر اندازد.))) احترام به هم نوع واحترام به انسانیت رو ببینید

    پاسخ

  • نازنین.ازتهران

    |

    سلام خسته نباشید

    مرسی مدیر محترممم

    مطب قشنگی بود

    خخخخخخههههه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.