استارت العین با شکست النصر زبار

استارت العین با شکست النصر زبار

Bando . نوشته شده در ورزش 2666 1 نظر

العین بندو با شکست النصر زبار در لیگ دسته دو بخش چاه مبارک استارت دوباره زد.

تیم فوتبال العین بندو عصر امروز در دیداری از سری بازی های لیگ دسته دو چاه مبارک توانست با نتیجه ۱ – ۰ النصر زبار را شکست دهد و جانی دوباره به ورزش روستا بدهد چراکه مدتها از آخرین پیروزی العین در بازی های رسمی می گذرد.

تک گل بازی را ابراهیم مکایک از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. العین با حمایت خوب تماشاگران و بازی خوب بازیکنان در نیمه دوم ، تاکتیک های کادر فنی به این موفقیت رسید.

خالد محمدی سرپرست باشگاه ضمن تبریک این پیروزی به تیم و اهالی روستا از حضور هواداران تشکر ویژه کرد و گفت : هواداران با اخلاق روستا همواره حامی تیم بودند و انتظار ما تداوم این حمایت ها با حضور در بازی های بعدی است تا بتوانیم تیم منسجم العین را به رده های بالاتر برسانیم.

محمد مجیدی سرمربی العین نیز از عملکرد تیم داوری تشکر کرد و گفت : تیم داوری خوب عمل کرد و حتی اگر بازی را نمی بردیم هم باید می گفتم که داوران شایسته تقدیر بودند.

یوسف حسینی کاپیتان تیم در گفتگو با سایت اینجا بندوست! از تک تک بازیکنان تشکر و با بیان اینکه بازیکنان خارج از روستا عملکرد خوبی داشتند از آنها قدردانی کرد.

 

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.