یک بومی بخشدار چاه مبارک شد ! تبریک به اسماعیل جبری

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 203 1 نظر

دیروز در مراسمی بخشدار جدید چاه مبارک معرفی شد. اسماعیل جبری در حضور فرماندار عسلویه ، نصر الله شفیعی معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر ، ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت شهر عسلویه و.. به عنوان اولین بخشدار چاه مبارک به جمع معرفی شد.

اسماعیل جبری نیروی کارآمد آموزش و پرورش سالهاست به عنوان معلم و همچنین در اداره آموزش و پرورش مشغول به کار است. ایشان اهل روستای بیدخون و یک نیروی بومی به حساب می آید.

قبل از این قرار بود “علی حسینی فرد” به عنوان بخشدار چاه مبارک معرفی شود ولی قرعه به نام آقای جبری افتاد.

امید است آن طوری که بخشدار چاه مبارک می خواهد “که دست در دست هم دهیم و به بخشداری در پیشرفت و آبادانی منطقه کمک کنیم ” همه ی اهل این بخش به کمک هم منطقه ای آباد و آبادتر از همیشه و گذشته داشته باشند.


http://s3.picofile.com/file/7722870000/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81%D9%87_%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1_%DA%86%D8%A7%D9%87_%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9_3_.jpg

به آقای جبری تبریک می گوییم و چشم انتظار طلوع خورشید همت و کار ، فعالییت و سازندگی ، پیشرفت و بالندگی و تعامل هستیم.


برچسب‌ها: اسماعیل جبری, بخشداری چاه مبارک, بیدخون, اولین, فرمانداری عسلویه

بازتاب از سایت

نظرات (1)

  • احمد جابری

    |

    با سلام.اول به آقای جبری تبریک میگم و امیدوارم به مشکل ما جوانان تحصیل کرده این منطقه که با بیکاری مواجه هستند توجه کند.متاسفانه اداره کار عسلویه با ما همکاری نمی کند. و الان مدت ۵ ماه که به اداره کار مراجعه میکنم و همیشه بهم میگن کار نیست ولی همش دروغه چون من پارتی ندارم بهم کار نمیدن اخه تا کی بیکار بمونم؟؟امیدوارم همکاری لازم را انجام دهید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.