چطور عید فطر تلخ میشود ؟

چطور عید فطر تلخ میشود ؟

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 900 نظرات 2

دهیاری روستا چندین سال است مجدانه برای خدمت به مردم کار و تلاش زیادی به خرج می دهد. ساخت پارک ، ساختمان جدید دهیاری ، درختکاری و… کارنامه ی این نهاد را پر بارتر کرده است . اما بعضا برخی کارها به کارهای خوب خدشه وارد میکند و نمره ی منفی در تاریخ دهیاری می گنجاند!

روز گذشته عملیات آماده سازی قسمت هایی از روستا برای آسفالت کشی انجام گرفت . قیر پاشی آن در گرمای تابستان جنوب چهره ی کوچه ها را زشت کرده است و با توجه به موقعیت این قیر پاشی در مرکز روستا هر عابری را به دردسر انداخته است . امید می رود این آسفالت کشی تا دو هفته دیگر به اتمام برسد چراکه قیر کوچه ها لباس نو و شیک عید را به پارچه ای سیاه تبدیل خواهد کرد این درحالیست که جنگیدن با مشتقات نفتی و پاک کردن آنها از وسایل نقلیه ، لباس ، کفش و لاستیک های خودرو امری سخت و طاقت فرساست .

http://bando.ir/wp-content/uploads/2014/07/%D8%A2%D8%B3%D9%81%D8%A7%D9%84%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87-9%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%88.jpg

آسفالت کشی و قیر پاشی خیابان8 منطقه ویژه روستای بندو

نظرات (2)

  • IP.M

    |

    با سلام:
    اون بالا گفتین ساخت پارک و ساختمان جدید دهیاری ، درختکاری !!
    میشه بگید کدوم پارک ؟؟
    پارکی که با فاصله دور از روستا ساخته بشه باز هم دردسترس بچه های روستاست؟؟
    با اوضاعی که الآن داره بهتره بگیم زمین خاکی نه پارک!!
    درخت کاری هم دست جوانان روستا درد نکنه که کمک کردند ولی باید گفت : درخت هایی که کاشتند از کیفیت خوبی برخوردار بودند یا نه که همون نه است بعضی ها هم که درختا رو دیدن خودشون اقدام به خرید درخت کردند !
    کسی به درخت ها رسیدگی میکنه؟؟ نه!! همینجور میمونند تا خشک بشند..
    یه چیز درست از آب در اومده که همین ساختمان دهیاریه .. وقتی نیمه تمام بود گفتن ۱۶۰ میلیون خرجش کردند خدا میدونه الآن چقدر خرجش کردند تا کامل بشه !!
    بری ساختمونشون رو ببینی قلب از تو سینت میوفته زیر این همه پول واسه ساختمونی خرج کردن تا وقتی توش میشنند کیف کنند ، کولر های ایستاده رو که یک بار گفتند ۴ تا خریدند البته حداقل ۴ تا!!
    چرا این همه اصراف واسه مبتغای خودشون ؟؟!!
    واقعاً براشون متأسفم ، من حدود ۳ – ۴ ماه پیش از مسئول آسفالت شننیدم میخوان تمام جاده های روستا رو آسفالت بکنند جالبه الآن که چیزی واسه عید فطر نمونده اقدام کردند !
    همه ی اون جاده ها رو هم قطر پاشی کردند حالا خدا کنه زود آسفالت بکنن و تا عید همین قیر تنها باقی نمونه !
    چیزیه که باید گفت روستا هنوز هم که هنوزه از ضعف امکانات داره رنج میبره حالا یک ساله میگن میخواییم کتابخونه بزنیم اما هربار بعد از نماز جمعه یه بهونه ای میارن شاید هم راست باشه والله اعلم ولی اگه مثل ساختمون دهیاری خودشون پیگیرش میشدند حداقل الآن میتونستیم بگیم کتابخونه داریم ولی هیچی هم نداریم باز زشته بگیم این همه پول صرف کار های غیر ضروری میشه !
    کار ضروری هم توموقع خودش انجام نمیدند…
    برادر عزیز حرف نگفته زیاده همه رو نمیتونیم تو یه مطلب خلاصه کنیم !!
    اگه فقط دو ملیون قرضی به یکی از دانشجوی روستا که طلب کمک کرده بود و گفته بعد پس میده میدادند خیلی بهتر از اینا میشد که شده !
    باید بگیم شورا و دهیاری داریم دیکتاتورن یا نه ؟!
    همون دیکتارو هستن چون کمی بنگریم متوجه میشیم تو کارهاریی که کردن بیشتر مصلحت و اسم و رسمی واسه خودشون بوده نه ما !
    یه بار گلایه دوستم رو شنیدم که طلب مشوره با شورا رو داشت باز گوش زد کردند !!

    پاسخ

    • ban2

      |

      سلام محمد خان . احسنت به نقد و انتقاد شما . این موضوعاتی که گفتید سالهاست دل ما را به درد آوره . بیایید باهم فکری به حالش کنیم . امروز نماینده ی نماینده ی مجلس بندو هست !

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.