همایش هفته کتاب در روستای بندو

همایش هفته کتاب در روستای بندو

Bando . نوشته شده در خبر 791 بدون نظر

همگام با جای جای ایران اسلامی ، همایشی به مناسبت هفته کتاب در روستای بندو برگزار شد. روز گذشته در میان حضور جمع کثیری از جوانان و اهالی روستای بندو برنامه هایی توسط کمیته فرهنگی به این مناسبت خجسته اجرا گردید. تاتر و سرود و مقاله خوانی و سخنرانی برنامه های بارز همایش بودند. حضور مسئولین شهرستان و بخش نیز مزین محفل بود.

ابتدا زارعی شورای روستا ضمن خوش آمد گویی به حضار و مسئولین از همه ی دست اندرکاران برنامه تشکر کرد و تشکر ویژه ای از فرمانداری و بخشداری ، منطقه ویژه و شورای بخش و همچنین کتابخانه عمومی عسلویه و ایست بازرسی بندو داشت که در جلسه حضور داشتند. زارعی از بندو به عنوان ویترین شهرستان و بخش یاد کرد و خواستار توجه بیشتر به این نقطه شد.

در ادامه بهادری معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری گفت : بنده و همکارانم در رابطه با حل مشکلات مردم هرگونه کمکی که از دستمان بر می آید دریغ نمی کنیم.

یکی از دانش آموزان پیامی برای ایشان ارسال نمود با این محتوا که : ما ۲۰ دانش آموز هستیم و کلاس دیگری۲۲ دانش آموز . تدریس این دو کلاس با هم و توسط یک معلم است.

بهادری در جواب گفت :بنده فردا با مدیر آموزش و پرورش گفت و گو  و برای تکمیل ویترین شهرستان و استان تلاش خواهم کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.