نمایشگاه کاشت دیروز برداشت امروز در مدرسه ی دبیرستان آسیه_نخل تقی

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 462 نظرات 6

نمایشگاه زیبا و منظمی توسط دانش آموزان دختر شهر نخل تقی برگزار شد که جا دارد از کلیه دست اندر کاران این نمایشگاه و خلاقت دانش آموزان تقدیر و تشکر ویژه ای به عمل اید.

دانش آموز مربوط به هر شخصیت باید تمام مشخصات (سال تولد،محل زندگی،محل تولد،آثار،….) را به صورت زنده برای بازدیدکننده گان اجرا نمایند ، در واقع دانش آموز باید به طور کامل حتی شیوه لباس پوشیدن شخصیت مربوطه را اجرا کند .

افتتاحیه راس ساعت ۲بعد از ظهر بود و اعضاء انجمن اولیاء و مربیان(جناب آقای افکاری و جناب آقای سالمی) همچنین مسئولین محترم اداره آموزش و پرورش(جناب آقای دوستی معاونت محترم اداره آموزش و پرورش ،جناب آقای غلامی تنها کارشناس مسئول آموزش، جناب آقای صابر مسئول انجمن اسلامی،سرکار خانم ملک زاده کارشناس بهداشت و مشاوره،سرکار خانم نیک شعار کارشناس مسئول امورتربیتی)در افتتاحیه نمایشگاه حضور داشتند.

قرائت قرآن توسط آقای افکاری-عضو انجمن اولیاء

خوش آمدگویی توسط دانش آموز،امیری خدا

افتتاح نمایشگاه توسط آقای افکاری

ایفای نقش دانشمندان توسط دانش آموزان مدرسه ی دبیرستان آسیه

بازتاب از سایت

نظرات (6)

  • يوسف بردبار

    |

    سلام .
    اولاممنونم از زحمتهاتون آقاي محمدي ثانيا جاي تشكر داره اين كار واقعا بزرگ دختراي منطقه ما كه تونستن بارعايت اصول اسلامي اون شخصيتهاي خواسته شده را به نحو احسن به بينندگان نشون بدن .واقعا ايده خوبي بوده. خسته نباشيد.

    پاسخ

  • عاشق نخل تقي

    |

    واقعا عجب زمانی و عجب دنیایی که محمود افکاری و جمعه سالمی دارند نمایشگاه را افتتاح می کنند :::: برادر گرامی این افراد بدترین افراد شهر نخل تقی است که متاسفانه با ریاکاری و جلو مردم نماز خواندن دارند خود را افرادی متدین و خداترس نشان می دهند که کسانی که از نخل تقی نیستند هم باور می کنند که این افراد اینگونه هستند ولی ان شاءالله زمانی خواهد رسید که خداوند همه آنها را رسوا خواهد کرد ::::: می دانم که نظرم را منتشر نخواهی کرد ولی فردا در برابر خدا مسئول هستی

    پاسخ

  • دانش آموز

    |

    اینجا جا داره تشکر کنیم از معاون پرورشی دبیرستان آسیه سرکار خانم مجتبایی و همچنین از مدیر زحمتکششون خانم سلیمی که با زحمت های شبانه روزی توانستن باعث سرافرازی دبیرستان آسیه در منطقه عسلویه باشند انشاالله که در تمام مراحل زندگی این دو عزیز موفق باشند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.