نشست نمایندگان روستاها با مشاور فرماندار / حضور فعال نماینده بندو

نشست نمایندگان روستاها با مشاور فرماندار / حضور فعال نماینده بندو

Bando . نوشته شده در خبر 1435 1 نظر

اولین نشست نمایندگان جوانان شهر و روستا با مشاور فرماندار در دهیاری سهمو شمالی برگزار و یعقوب قائدی نماینده ی جوانان بندو حضوری فعال داشت. اولین نشست نمایندگان جوانان در حالی برگزار شد که تک تک آنها با انگیزه ای بسیار بالا فعالتر از دیگر جوانان نشان میدادند. لیستی از مشکلات تهیه کرده  و دنبال چاره ای برای آنها با هرکسی که تاثیری در منطقه داشت بودند. گرچه این نشست اولین جلسه ی همه ی آنها دور یک میز بود اما چهره های شناخته شده ای آماده ی فعالیت در قالب گروهی قوی در زمینه های مختلف هستند.

بوهندی نجفی شورای اسلامی شهر نخل تقی مهمان ویژه ی نشست بود . نجفی به مسائلی چون مسلح شدن در زمینه های علم و دانش و نقش موثر کتاب و کتابخوانی در پیشرفت منطقه اشاره کرد که سکوت سالن گواه تحت تاثیر قرار گرفتن جوانان بود. نجفی اشاره ای کوتاه به مشکل اشتغال کرد و در این مورد گفت : در زمینه ی استغال بیشتر از این تلاش کنید . مصاحبه کنید ، برای کار و مطرح شدن نامه بنویسید . به مدیر عامل منطقه ویژه ، به رئیس جمهور به فرمانداری و استانداری نامه بنویسید .

شورای شهر نخل تقی ادامه داد : این دولت بیش از همیشه به حمایت مردم نیاز دارد پس حامی آن باشیم .این دوران ، دوران طلایی عسلویه است باید نهایت استفاده را از آن بکنیم .

ناصر بوهندی مشاور فرماندار عسلویه در امور جوانان تشکیل کانون های توسعه در شهر و روستاهای شهرستان را گامی مهم در زمینه ی پیشرفت منطقه بویژه جوانان دانست و از نمایندگان خواست ظرف مدت یک هفته اعضای کانون روستا یا شهر خود را که متشکل از ۹ نفر هستند را به فرمانداری معرفی کنند. در زمینه های مختلفی چون تشکیل جلسات با مدیران کل استان ، مدیران موفق و با تجربه منطقه و شهرستان از برنامه های این کانون ها خواهد بود . علاوه بر این اردوهای علمی و آموزشی به استان های دیگر برای کسب تجربه ی کار گروهی و فعالیت در قالب انجمن های مردم نهاد در نظر گرفته شده است .

 

در این نشست نمایندگان روستاهای بستانو ، کلات ، بزباز ، عسکری ، شهر عسلویه ، سهمو شمالی ، اخند ، کنارخیمه ، بساتین ، چاه مبارک ، بندو و هاله حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (1)

  • علی سالمی

    |

    آرزوی موفقیت برای نمایندگان روستاها دارم وامیدوارم با همت وتلاش روز افزون آنها شاهد پیشرفت در منطقه باشیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.