نشست جوانان با مشاور فرماندار عسلویه / کتابخانه و سالن ورزشی خواسته اصلی جوانان است

نشست جوانان با مشاور فرماندار عسلویه / کتابخانه و سالن ورزشی خواسته اصلی جوانان است

Bando . نوشته شده در خبر 1104 1 نظر

جلسه ی جوانان بندو با مشاور فرماندار عسلویه در امور جوانان و تشکلهای مردم نهاد در ساختمان دهیاری بندو برگزار شد.

ناصر بوهندی ابتدا  ضمن معذرت خواهی از تاخیر پیش آمده ، انتخاب به جای نماینده ی روستا در فرمانداری را به اهالی تبریک گفت . مشاور فرماندار عسلویه در امور جوانان و تشکلهای مردم نهاد از برنامه ی کاری خود در رابطه با ارتباط با جوانان روستاها اشاره نمود که روزانه به ۳ الی ۴ روستا سر زده و پای مشکلات جوانان می نشیند.

او می گوید : جوانان قدرت و استعدادها ی خارق العاده ای دارند و با توجه به توجه دولت به این قشر از جامعه ، امیدوارم جوانان از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

یعقوب قائدی از انتظارات جوانان بندو در رابطه با حجم فعالیتتهای آنان گفت . و توجه مسئولین به جوانان را راز پیشرفت دانست . قائدی نماینده جوانان بندو در فرمانداری به مشکل سالن روستا اشاره نمود که به اعتقاد او روحیه ی تلاش و فعالیت آنها را تضعیف کرده است .

 

یوسف رباعی جوان فرهیخته ی بندو به تزریق نیروی کار غیر بومی در شرکت های منطقه ویژه اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که در این رابطه فرمانداری نقش بیشتری ایفا نماید.

یوسف حسینی از عدم توجه مسئولین به فعالیت های فرهنگی در گذشته که باعث دلسردی آنها شده است انتقاد کرد. حسینی اظهار امیدواری کرد که مسئولین تدبیر و امید توجه بیشتری به بخش های فرهنگی داشته باشند. یوسف حسینی عضو کمیته ی فرهنگی روستای بندو می باشد.

خالد سالمی دهیار بندو در رابطه با فعالیت های جوانان در این روستا گفت : ما از اینگونه جلسات انتظار داریم که جوانان بیشتری را جذب کنیم و مطمئن باشید که افکار و ایده های جوانان شما را متحیر خواهد کرد. سالمی اشاره کوچکی به مشکل سالن روستا کرد و گفت : همان روزهایی که فرماندار قول سالن را داد من کمی تعجب کردم چراکه معیارهای اصلی اعطای اینگونه تسهیلات مستلزم وجود مدارس و جمعیت نسبتا زیاد است . ولی قولی که معاون فرماندار به جوانان داد در ذهن جوانان و در تاریخ روستا باقی خواهد ماند.

اعضای کمیته ی فرهنگی حاضر در جلسه به محرومیت روستا از کتابخانه اشاره کردند که جای تعجب دارد مسئولین به فکر اشتغال و اقتصاد مردم هستند تا از گرسنگی نمیرند اما از غذای روح آنها که همانا کد طلایی پیشرفت است غافل مانده اند. آنها از مشاور فرماندار خواستند موارد و مشکلات جوانان را به مسئولین مربوطه برساند.

 

بوهندی دگر بار از حضور و شور و شوق جوانان تشکر کرد . بوهندی تلاش و اصرار اهالی را برای حل مشکلات روستا مشهود دانست و خواستار مضاعف کردن این تلاشها برای رسیدن به اهداف والا شد . بوهندی در رابطه با ساماندهی جوانان فعال ، به طرح استانداری و فرمانداری نسبت تشکیل کانون در هر روستا اشاره نمود که هدف از آن تفکر و کسب تجربه ی بیشتر برای بالندگی منطقه می باشد . سفر به استان های دیگر ، دوره های آموزشی ویژه جوانان از برنامه های این کانون ها می خواهد بود .

 

 

 

 

نظرات (1)

  • IP.Mohammad

    |

    با سلام:
    در جواب گفته ی آقای سالمی دهیار بندو:
    اگر واقعا میخواهید جوانان بیش تری در جلساتتون شرکت کنند حتماً باید اطلاع رسانی شود که در فلان روز و فلان ساعت جلسه در دهیاری خواهد بود تا بدونند و بتوند در جلسه شرکت کنند.
    متأسفانه هیچ اطلاع رسانی توسط خود شما صورت نمیگیرد ولی با این حال توقع دارید جوانان زیادی در جلسه ای که فقط خود شما و چند نفر دیگر از آن مطلع هستند ، بیایند و شرکت کنند.
    میتونید تو گروپ های واتس آپ جوانان روستا به راحتی اطلاع رسانی کنید تا صندلی های خالی در جلسه های دهیاری پر شود !

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.