مرور خاطرات با مسابقه تایر بازی (التوایر)

مرور خاطرات با مسابقه تایر بازی (التوایر)

Bando . نوشته شده در خبر, ورزش 1273 1 نظر

بازیهای گذشته آنچه که پیشینیان می گویند بسیار مفرح بوده و به دور از ضرر و زیان هایی است که بازیهای کامپیوتری امروز برای جوانان به ارمغان آورده است. ضعیف شدن چشم ها ، مشکلات در کمر بر اثر نشستن زیاد پشت مانیتور و عدید آسیبهایی که این نسل به آن مبتلا شدن است .

 

بازی های قدیمی روح همبستگی و صمیمیت را در انسان زنده نگه می داشته است . همیشه کار گروهی اصل بوده و همکاری لازمه ی بازی بوده است. پس از بسیار زوایا می توان به نتیجه رسید که سرگرمی های نسل گذشته آسیب های روحی و جسمی به مراتب کمتری نسبت به بازیهای حال حاضر پشت کامپیوتر داشته است.

 

کمیته ی ورزشی روستای بندو به همکاری شورای اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه ی تایر بازی – تایر دوانی کرده است . این بازی در گذشته به صورت مستمر سرگرم کننده ی جوانان بوده است .

عصر امروز با حضور ناصر بوهندی معاون فرماندار عسلویه در امور جوانان  ، شورای اسلامی و جمعی از مسئولین روستا مسابقه تایر دوانی در قسمت غربی روستا برگزار گردید . نوجوانان مسافتی حدود ۳۰۰ متری را برای رسیدن به خط پایان طی کردند . عبدالله سالمی (سلیم) مقام اول را کسب کرد.

 

 

 

 

نظرات (1)

  • يوسف حسينى

    |

    واقعا آباديه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.