قابل توجه مسئولین عزیز ، وبلاگ دانشجویان عسلویه تعطیل شد!

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 327 نظرات 6

صفحات اینترنت را ورق میزدم با دکمه های بی زبان اینور و آنور می رفتم. سوار امواج صفر و یک بودم که ناگهان مطلب یکی از دوستان توجهم رو جلب کرد. 

وبلاگ دانشجویان عسلویه که حدودا عمری دو ساله دارد .. دوسال از خون دلت صفحات وبلاگی رو آب بدی.. دو سال نوشتن در اینترنت چیز کمی نیست. 

نوشته بود به خاطر بی مسئولیتی بعضی مسئولین دیگر نوشتن را کنار خواهند گذاشت .

“” سلام به همه ی دوستان خوبم به دوستانی که هیشه چراغ خاموش میان ومیرن به دوستانی که نظرخصوصی میدن و…

امشب اومدم به همه ی کسانی که به وبلاگم سرمیزنن بگم که از امشب دیگه من نیستم برای اعتراض به وضعیت موجود در منطقه ومحرومیت های بی پایان واعتراض به معضل اشتغال جوانان منطقه وآسیب های اجتماعی موجود در آن  وهمچنین اعتراض به عملکرد خفت باربرخی از مسولین استان درمقابل مردمم مردم عسلویه وعمل نکردن به فرمایشات رهبرگرانقدر ایران اسلامی در سفر به منطقه دیگه نمینویسم ووبلاگ نویسی ونوشتن رو به نشونی اعتراض میبوسم میزارکنار

تا برطرف شدن مشکلات بدر رود  “” 

http://daneshju-as.blogfa.com/post-178.aspx

 دوسال نوشتن روی ساحل دریایی که هر لحظه امواجش خطی خطی هایت را پاک کند. خواندن در گوش هاییی که هیچوقت طعم آوازی به حق نشنیده اند. اگر هم از محرومیت چیزی بدانند خود را در لحاف می پیچانند از دنیا بیخبر باشند.

شاید باورش سخت باشد وبلاگی که به اعتقاد من مانند انسان می ماند. با هر نوشتنی بزرگ میشود و رشد میکند و با توقفش روحی را از آن خارج میشود و نفری را از دست میدهیم. وبلاگی که میتواند یک وسیله برای پیشرفت باشد.. 

وبلاگ دانشجویان عسلویه با همین قلمی که داشت به بیان بسیاری از کمی و کاستی ها پرداخت ولی جز محیطی که پشتش را به ما کرد کسی را ندید. تا به نشانه ی اعتراض به کم لطفی های مسئولین وبلاگ را تخته کند .

اینجا عسلویه است. اینجا با وسعتش دنیایی را پوشش می دهد. ولی شاید باور نکنی که باز هم منطقه ی عسلویه گاز ندارد! پارک و فضای سبز ندارد! یک هوای لطیف ندارد! یک دانشگاه نفت ندارد! یک فرمانداری ندارد! از داشتن بیمارستان و خیلی امکانات دیگر محروم است.

 ننوشتن یک نویسنده و بستن یک وبلاگ یک حادثه است. و ما دوست نداریم این حادثه ی تلخ ادامه داشته باشد. مسئولین منطقه در مورد این حادثه چه جوابی برای اذهان بیدار خواهد داشت؟!

برچسب‌ها: وبلاگ, دانشجویان, عسلویه, دانشگاه نفت, تعطیل

بازتاب از سایت

نظرات (6)

  • کنگانیان

    |

    با مطلبی به عنوان حیطه ی کاری در خدمت دوستان هستیم
    بیایید و حیطه کاری ما را مشخص کنید!

    پاسخ

  • ع محمدي

    |

    از این دوست عزیز و زحمت کش بخاگر تلاش هایشان کمال تشکر را دارم ولی با ننوشتن و نگفتن چیزی حل نمی شود و فقط در برابر حق خوری ها تسلیم خواهیم شد

    پاسخ

  • الفا سلیمانی

    |

    ابرر بازنده به دريا مي گفت من نبارم تو کجا درياي؟

    در دلش خنده کنان دريا گفت اي ابر بازنده تو خود از مائي
    با سلام خدمت شما دوست گرامي
    وب جالبي داريد از خوندنش لذت بردم
    اميدوارم در نوشتن ادامه اين وب موفق باشيد
    اگر وقت کرديد به من هم سر بزنيد خوش حال ميشوم
    با ارزوي موفقيت روز افزون براي شما

    پاسخ

  • یاردبستانی

    |

    سلام دوست عزیز

    من برای آنهایی که تحمل شنیدن حرف حق را ندارند بسیار متاسفم .واز دوست خوبمون می خواهم لحظه ای درنگ نکنند اگر شما وب نویسی را کنار بگذارید آنها را به اهدافشان نزدیک کرده اید .پس آستین همت بالا بزن و قلم گیرایت را که آرامش از گروهی سلب کرده به نگارش در آور …

    پاسخ

  • دریا

    |

    ننوشتن یعنی شکست…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.