سلامتی مردم مهمتر است یا دلارهای گاز عسلویه ؟

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 172 1 نظر

http://s4.picofile.com/file/8100529326/%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%DA%AF%DB%8C_%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C_%D8%B9%D8%B3%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%87_2013_11.jpg


اینجا عسلویه است.. همان قصه ی تکراری ۴۸درصد گاز ایران و کمی کمتر از ۱۰درصد گاز کل دنیا! این دودها و این شعله ها نوید از پول بسیار بسیار زیاد با چندین صفر اینور و آنورش دارد! شعله ها که بالا می روند میدانم خارجی ها منتظر پلی اتیلن مرغوب ما هستند. محصولات اولیه را برای خودشان می برند و پولها جای دیگر و چیزی که برای ما می ماند “دود” است.

آلودگی هوای دردناک..

کم و بیش مردم می دانند استفاده از کلاه ایمنی در هنگام رانندگی با موتور چه مزیت هایی دارد. همین را هم میدانیم که یخچال با مصرف انرژی کم به درد اقتصاد خانواده می خورد. و خانه هایمان را مقاوم می سازیم.. اما تابه حال به آلودگی هوا و مضرات آن فکر کرده ایم؟؟ آیا در این میان کسی به مردم گفته است ما و شما چه نوع هوایی استنشاق می کنیم؟؟ وزارت بهداشت و محیط زیست چه توجیهی برای سکوت قریب به ۱۵ ساله ی خود دارد؟؟

و یا شاید دلارهای گاز عسلویه از جان هزاران نفر مهمتر است! موضوعی که کشورهای پیشرفته به آن توجه میکنند و شرکت های غیر استاندارد را مجوز فعالیت نمی دهند.  ولی جهان سومی ها میگذارند مردم فدای پیشرفت جهشی خود شوند. چنین که معلوم است ، به هر قیمتی! حتی به قیمت جان آدمها !

برچسب‌ها: گاز عسلویه, شهرستان عسلویه, سلامتی مردم, حقوقو اولیه در کشورهای جهان سوم, بیماری

بازتاب از سایت

نظرات (1)

  • اینجا بندوست!

    |

    آقای شورای بندو آقای شورای سهمو و دیگر آقایان چه کاره هستند؟ شورای بخش و بخشدار حرکتی کرده اند؟؟ فکر نکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.