سرویس دانش آموزان عسلویه در جلسه ی صبح فردای اولیا و رئیس اداره

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 312 نظرات 3

فردا صبح ساعت ۱۰ الی ۱۲ جلسه ای با موضوعیت طرح سرویس روستا مرکزی (سرویس مدارس دانش آموزان عسلویه) در دبیرستان شهدای نفت روستای چاه مبارک برگزار خواهد شد.

در این جلسه قرار بر این شده است که از هر دانش آموز مبلغ ۲۰ هزار تومان اخذ گردد تا چرخ سرویس حرکت کند. در غیر این صورت وسیله ی ایاب و ذهاب آینده داران این منطقه معلوم نیست چه و چطور خواهد بود!

یکی از اولیا در گفتگویی با وبلاگ اظهار داشت:

“برای ما یک توهین است در یک منطقه ی ثروتمند از عالم باشیم و دود و آلودگی ها را هر روز استنشاق کنیم ولی کمترین کمکی به مردم عسلویه نشود. والدین در این مسئله باید دست بکار شوند و حقوق خود را بگیرند.

۲۰ هزار تومان برای ما مبلغ زیادی نیست ولی شرم دارد در عسلویه باشیم و با این همه آلودگی هنوز دانش آموزان در این سطح از امکانات باشند. “

باید منتظر ماند و دید آیا والدین برابر این ناملایمات خواهند ایستاد ؟ و آیا مسئولینی که ادعای عدالت میکنند و وضع معیشتی مردم عسلویه را میدانند کار جدیدی عرضه خواهند کرد؟

باید منتظر فردا نشست و دید جواب این سوالات چگونه داده خواهد شد.


برچسب‌ها: سرویس, دانش آموزان, عسلویه, مدرسه, شهدای نفت, چاه مبارک

بازتاب از سایت

نظرات (3)

  • ع محمدی

    |

    سلام اگه دقت کرده باشین پارسال دانش اموزان و اولیا این دغدغه را نداشتند و در مورد هزینه ی سرویس بحثی نبود اداره ی اموزش و پرورش عسلویه تونسته بود این مشکل را حل کند و تمام هزینه ها را تامین کند اما متاسفانه امسال برخی از دوستان که ادعا می کنند در راستای پیشرفت منطقه می کوشند و گام بر میدارند و بسیاری از ان ها که حتی اولیای همین دانش اموزان هستند چوپ در لای چرخ این موضوع گذاشتند و خود ان ها باعث شدند این مشکل بوجود بیاد و دست اموزش و پرورش بسته بشه به نظر من ان ها بیان جوابگوی این مشکل باشند نه کسی دیگه…


    سلام.
    نظر شما قابل احترام…
    و اگر دقت کرده باشید چندین سال است سرویس روستا مرکزی برقرار بوده و هیچ مشکلی نبوده.. آموزش و پرورش در وقت حساس امتحانات این مشکلات را مطرح میکند! این برنامه ریزی است؟ این کارهاست که دانش آموز را مسموم میکند به حاشیه ها فکر میکند.
    حالا که اولیا فهمیده اند کجای ایران زندگی میکنند و خاک و زیر زمینشان طلاست ، بد کرده اند اعتراض کرده تا حقوقو خود را بدست آورند؟!

    پاسخ

  • اولیا

    |

    سلام
    چنانچه آقای احمدی سرویس دانش آموزان قطع کنه بقول خودش در جلسه دیروز مدارس تعطیل و دانش آموزان استراحت چند روزه خواهند داشت تا وضعیت مشخص شود


    سلام. تشکر از شما که کامنت گذاشتید.
    گرچه سرویس قطع شود ضعف مدیریت آشکار میشود. این دانش آموزان امانت است دست آموزش و پرورش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.