جوانان متفق القول زمین فوتبال چمن می خواهند

جوانان متفق القول زمین فوتبال چمن می خواهند

Bando . نوشته شده در ورزش 773 بدون نظر

جلسه هم اندیشی ساخت زمین فوتبال چمن برای روستای بندو در دهیاری برگزار و نظرات و پیشنهادات جوانان در این رابطه شنیده شد. از قرار معلوم بنیاد مسکن کنگان در نظر دارد زمین چمن مصنوعی ۳۵ متر در ۵۰ متر برای کل روستاهای شهرستان عسلویه احداث کند و بندو نیز در دایره روستاهای مشمول واقع شده است. اما با توجه به درخواست های ورزشکاران مبنی بر ساخت چمن مصنوعی فوتبال ، این جلسه با همکاری شورای روستا منعقد گردید .

عیسی قائدی مربی تیم بزرگسالان روستای بندو در اوایل جلسه گفت : ساخت چمن مصنوعی فوتسال با توجه به وعده ی ساخت سالن در آینده بی دلیل و غیر منطقی عنوان کرد و چمن فوتسال را مناسب تر دانست ؛ که اغلب جوانان حاضر هم عقیده ی قائدی بودند.

خالد محمدی سرپرست باشگاه ورزشی بندو گفت: ساخت زمین چمن فوتسال بدون منتت است خون اهالی آنقدر آلوده است که ساخت چمن مصنوعی برای زمین خاکی روستا به حساب نیاید . ساکنین این منطقه به خاطر حجم بالای مواد آلاینده فقط چند سال دیگر زنده هستند. و ساخت چمن برای اهالی نباید با منت باشد. بلکه باید بدانیم که امکانات ورزشی حق ماست .

در این بین با توجه به وجود سالن در برخی روستاها و در شرف ساخت آن در روستای بندو ، چرا باید زمینی فوتسال مشابه سالن ورزشی ساخته شود و زمین چمن فوتبال نباشد ؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.