جلسه عمومی مهر ماه شورا با جوانان بندو

جلسه عمومی مهر ماه شورا با جوانان بندو

Bando . نوشته شده در خبر 725 1 نظر

در جلسه ی ماهانه ی شورا با جوانان بر پیگیری مجدانه مصوبات جلسات قبل تاکید شد. جلسه ی مهر ماه شورای اسلامی با حضور جوانان در سالن اجتماعات دهیاری برگزار شد . در این جلسه جوانان یه بازگو کردن مشکلات خود پرداختند . مهمترین خواسته های آنها مسکن و زمین مسکونی از اداره بنیاد ، زمین ورزشی چمن ، سالن چند منظوره ، سالن آمفی تاتر ، نظم و انظباط بیشتر در جلسات ، پیگیری مصوبات جلسات گذشته ، برنامه ریزی برای پشت کنکوری ها و برگزاری کلاس های فوق برنامه و تقویتی بود که در رابطه با بنیاد مسکن ، شورای اسلامی اینچنین گفت : “اداره بنیاد مسکن کنگان به دلیل شهرستان شدن عسلویه خود را مجزا می داند و زیر بار نمی رود . برای جلسات با جوانان هم حاضر نیستند مهمان ما شوند. ” این در حالی است که برای اعطای زمین به جوانان باید هزینه ی قابل توجهی به حساب آن اداره پرداخت شود !

 

یوسف سالمی در این جلسه پاسخگوی سوالات جوانان بود و پای درد دلهای آنان نشست .

نظرات (1)

  • علي حسن

    |

    سلام .
    يكي از فوايد جلسات اينكه مشكلات روز به روز كاهش پيدا كند .در شروع هر جلسه اي اولا بايد تاريخ ومكان ومصوبات جلسه اي قبلي ذكر شود وچند در صد از مشكلات حل شده است .وسپس به موضوع اين جلسه ذكر به پردازيم هر موضوع در يك بار در جلسه ذكر ميشود ودر جلسات اتي انرا پيگيري كنيم.ولي ما در هر جلسات همان مشكلات دوباره تكرار مي كنيم.
    البته اين نشست را به فال نيك ميگيريم به اميدي كه جلسات رسمي تر ومحكمتر باشد.
    من هم از شورا وهمه جوانان كه در راستاي بهبود مشكلات روستا قدم مي گمارن كمال تشكر وقدر داني دارم.
    جوانان بازوهاي محكم شورا ها هستند .پس در قوت بخشيدن ان امروز قبل از فردا اقدام كنيم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.