جلسه شورا با جوانان برای استقبال از استاندار

جلسه شورا با جوانان برای استقبال از استاندار

Bando . نوشته شده در خبر 702 نظرات 2

جلسه ی شورای اسلامی روستای بندو با جوانان در سالن اجتماعات دهیاری تازه احداث بندو برگزار و در مورد نحوه ی استقبال از استاندار در هفته ی دولت بحث و گفت و گو شد. گفته های غیر رسمی حکایت از حضور استاندار برای افتتاح بندو دارد.

 

محمد زارعی عضو شورای اسلامی روستای بندو ضمن خوش آمد گویی به حضار از تک تک آنها تشکر نمود. زارعی بدون مقدمه مشکلات بندو را مطرح کرد. نزاع بین استان در مسئله مرز آنها را یکی از مشکلات اساسی شمرد و از طومار اعتراضی برای پیگیری استانی از طرف اهالی خبر داد .

به نابودی تدریجی چشمه های روستای بندو اشاره نمود و آن را معضلی بزرگ شمرد. زارعی اهالی را به کاشت و احیای چشمه های در شمال روستا دعوت کرد. چرا که در سالهای گذشته آباد بوده و حالا به آن بی توجهی می شود.

دکتر زارعی در رابطه با انتقادهای اهالی از عملکرد شورا گفت : ما توانایی پاسخگویی به همه ی خواسته های مردم را نداریم . زارعی زمین های اطراف روستا را نیز یکی از مشکلات روستا برشمرد .

 

یوسف سالمی شورای اسلامی بندو از حضور جوانان در جلسه تشکر کرد . ایشان از معرفی نماینده ی بندو برای ارتباط مستقیم  با فرمانداری خبر داد و گفت یعقوب قائدی جوان فعال معرفی شده است. سالمی با تبریک منصب مشاور فرمانداری عسلویه در امور جوانان به آقای ناصر بوهندی از به کارگیری نیروی جوان بومی در ادارات اظهار امیدواری کرد.

سالمی از سالن ورزشی گفت که سال گذشته از طرف فرمانداری ۱۷۰ ملیون تومان و در مراسم ۲۲ بهمن بندو به روستا اختصاص یافته است . اما با تغییرات در فرمانداری و تغییر فرماندار قبلی این پروژه گم شده است و در حال حاضر باید با مکاتبات خود این موضوع را احیا کنیم تا سالن ورزشی در روستا ساخته شود.

ایشان از مشکلات عدیده روستا سخن گفت . رئیس شورای اسلامی بندو گفت که نمی توان سرانه ی مشخصی را برای کمک به ورزش روستا اختصاص داد . تا امروز ۲۰ ملیون و ۴۰۰ هزار تومان به تیم ورزشی کمک شده است این در حالی است که به کمیته فرهنگی هیچ کمکی نشده است و در مقایسه با ورزش روستا درصد ناچیزی به فرهنگ و علم روستا کمک شده است.

سالمی انصراف دادن سرپرست تیم به دلیل برخی مشکلات و مهمترین آن سالن ورزشی را غیر منتظره خواند.

خالد محمدی سرپرست تیم بندو از مشکل سالن گفت و از کم کاری شورا در این مسئله انتقاد کرد و ادامه داد : هنگامی که مسئولین فرمانداری قول سالن را دادند فکر نکردند که روزی باید جوابگوی جوانان باشند؟ محمدی ادامه داد وقتی خبر استعفای من به گوش مسئولین رسید هیچ کدام از شورای روستا تماسی با من نگرفتند و از مشکلات مدیریت تیم نپرسیدند.

خالد محمدی گفت : هدف ما از فعالیت ورزش روستا جمع کردن جوانان برای سالم ماندن جامعه و عدم انحراف آن به معضلاتی چون خودکشی و افسردگی و اعتیاد است که جای انتظار بیشتری می رود که به این بخش توجه شود.

علی سالمی مدیر عامل تیم بندو گفت : امیدواریم که جلسات بیشتری با شورای اسلامی برگزار شود. سالمی گفت مشکل سالن همچنان پابرجاست و باید تاکتیک خود را عوض کنیم نه اینکه همان راهی را برویم که سالهاست آن را می پیماییم و به نتیجه ای نمی رسیم.

سالمی از قدرت سایتها و وبلاگهای خبری گفت و ادامه داد می توان از آنها استفاده کرد. ایشان گفت اعتبار تخصیص یافته به تیم ۹ ملیون و نه آنچه شورای محترم می گوید که ۲۰ ملیون تومان است چون تعمیرات صورت گرفته در زمین ورزشی به عنوان طرحهای عمرانی به حساب می آید .

خالد سالمی دهیار بندو در ادامه از فعالیت ورزشکاران تیم امید بندو که به دسته ۱ لیگ عسلویه صعود کرده اند تشکر کرد و گفت بدون خرج کردن و هزینه پیشرفت حاصل نمی شود .

سالمی در رابطه با سالن گفت هنوز ما در “الف” سالن مانده ایم و زمینی برای ایجاد آن مشخص نشده است و با مشکلاتی از این قبیل مواجه هستیم که باید حل شود تا بعدا به بودجه تخصص یافته برای ساخت آن فکر کنیم .

عبدالله قاسمی بازیکن فعال گفت جوانان در حد توان به شورا کمک می کنند و هزینه های تخصیص یافته به ورزش روستا در مقایسه با مشکلات و انحرافات موجود در جامعه هزینه ای ناچیز است .

حسن محمدی مدیر مالی باشگاه بر لزوم ساخت سالن ورزشی تاکید کرد و گفت چرا فرمانداری عسلویه به این راحتی این قول را به ما می دهد و زیر قولش می زند . حسن محمدی انتقاد کرد که چرا به این آسانی امتیازهای کسب شده توسط شورا از دست داده می شوند .

 

جلسه با شورا در دهاری بندو (1)

جلسه با شورا در دهاری بندو (2)

جلسه با شورا در دهیاری

 

نظرات (2)

  • برادر

    |

    باسلام متن خيلي غلط املايي داره خواهشا اصلاح كنيد

    پاسخ

  • علی حسن

    |

    سلام
    ممنونم از انعکاس خبری
    انتظار من از شورا افزایش جلسات تا با افکار وقدرت جوانان آشنا ودر راه اهداف خود استفاده کند.
    اطلاع رسانی -ارتباط-شفافیت-تواضع -وبرخورد متفاوت با جا ومکان خصوصیاتی هستند که در راه تعالی خدمت به مردم نقش اساسی را ایفا می کنند.
    با ارزوی موفقیت برای همگی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.