جلسه انتخاب نام برای باشگاه روستا ، سرپرست و سرمربی انتخاب شدند

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 170 1 نظر

جوانان برای انتخاب نام باشگاه روستای بندو تشکیل جلسه دادند.

این جلسه با حضور جوانان ورزشکار و دوستدار فوتبال برگزار شد. هدف این جلسه ، بحث و تبادل نظر در مورد انتخاب نام برای باشگاه جدید التاسیس روستا و همچنین انتخاب سرپرست تیم فوتبال ، تدارکات تیم ، پزشکیار ، مربی و سرمربی بود که در پایان خالد محمدی به عنوان سرپرست ، عیسی قائدی به عنوان سرمربی شناخته شدند. مبارک حسینی برای مربی گری تیم فوتبال و فیصل حمودی برای پزشک یاری انتخاب شدند. علی حسینی و حسین عبدالهی تدارکات تیم شدند.

از نامهای پیشنهادی برای باشگاه می توان به العین ، السد ، شاهین ، تمیمی ، رباط و الخور اشاره کرد. 

جاسم محمدی ، عیسی قائدی ، یعقوب محمدی (بازیکن امید پیام زبار) ، خالد محمدی ، یوسف قائدی ، یوسف حسنی عبدالله ، عیسی محمدی ، علی سالمی ، مبارک حسینی ، یوسف حسینی  یعقوب و عبدالصمد محمدی در این جلسه حضور داشتند.


http://s2.picofile.com/file/7904262896/%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87_%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8_%D8%A7%D8%B3%D9%85_%D8%AA%DB%8C%D9%85_%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%88.jpg


برچسب‌ها: العین بندو, روستای بندو, ورزش شهرستان عسلویه

بازتاب از سایت

نظرات (1)

  • یکی از اهالی

    |

    دوست خوبم سلام. خسته نباشی عزیز. با موضوع مشکل سرویس ایاب وذهاب دانش اموزان اپ کردم. خوشحال میشم اگه سر بزنید ونظری بدید.
    با یه دسته گل منتظر حضور گرم شما هستم رفیق.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.