تجدید قوای سایت دانش آموزان عسلویه / ta3lim.ir

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 196 نظرات 2

حال و هوا سنگین و نا ملایم بود.با هر سرک کشیدن ما، یک تیر به قصد ویران کردن روانه میشد. جان سالم اگر به در می بردیم باید سختی تنهایی اتاق کوچک را تحمل می کردیم. سرما بدجور می وزید . تشنه اگر میشدی به هر صورت باید خودت را مشغول می کردی یادت برود آن غرور و آرمان ها ! را .

امیدوار که می شدی ، بعضی وقتها هم تابستان می آمد و تا می توانست امیدت را می سوزاند. حس بدی بهت دست می داد. حس ماندن در نیمه راه. نه این ور و نه آنور ! 

پاییز رنگش غروب آفتاب است. آفتابی که طلوع کرده نباید غروب کند! این را یک اصل می دانیم! 

اما بهاری هم درکار است. جایی که بتوان کاشت و زحمت کشید و شکوفه های صورتی را با لذت نگاه کرد. بوی امید را چشید. خستگی آن همه زحمت را با نسیم بهاری به فراموشی سپرد. و پرواز کرد به اعماق ناشناخته ها.

بعد از کلی تلاش ، توانستیم حال و هوایی به سایت دانش آموزان بدهیم .. از این پس نامش “تعلیم” است و آدرسش هم http://www.ta3lim.ir  یک سایت صرفا آموزشی که به عنوان مکملی برای آموزش های دانش آموزان و فراگیران دانش خواهد بود. از همه ی معلمین و دانش آموزان دعوت به همکاری می نماییم. 

از همه ی دوستان دعوت می کنیم در این سایت ثبت نام کنند. http://www.ta3lim.ir/?mod=register

برچسب‌ها: تعلیم, ta3lim, دانش آموزان, آموزش, معلم

بازتاب از سایت

نظرات (2)

  • پسر مشرقی

    |

    براتون آرزوی موفقیت میکنم
    نتمنا لکم التوفیق

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.