تبریک به فرماندار جدید شهرستان عسلویه

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 238 نظرات 4

امروز ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه صبح با یک ساعت و ۵۵ دقیقه تاخیر مراسم معارفه فرماندار جدید عسلویه برگزار شد. مجید محمودی که بخشدار سابق خارک است در این مراسم به عنوان اولین فرماندار عسلویه نام گرفت!

مردم شهرستان عسلویه حضور پرشوری در این مراسم داشتند که این مورد مسئولیت فرماندار را بیشتر می کند چرا که مردم شهرستان عسلویه همیشه در صحنه هستند.

امید است فرماندار جدید با نگاه ویژه ای به عسلویه به آبادانی و سربلند این نقطه از ایران قدم بردارد کند.

ما اهالی روستای بندو با تبریک و تهنیت خوشحالی خود را به مناسبت استقرار فرمانداری در عسلویه و بخشداری در چاه مبارک ، به همه ی مردم شهرستان و همچنین به مجید محمودی و علی حسینی فرد بخشدار جدید چاه مبارک ابراز میداریم.

http://s3.picofile.com/file/7719323010/%D8%A8%D9%86%D8%B1_%D8%B4%D9%87%D8%B1_%D9%88_%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7_%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81%D9%87_%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF%DB%8C_11_.jpg


برچسب‌ها: مجید محمودی, فرمانداری عسلویه, معارفه

بازتاب از سایت

نظرات (4)

  • شيخ عبدالله كشتكار

    |

    تعيين و نصب اولين فرماندار عسلويه دراين شهرستان و ارتقاء روستاي جاه مبارك به بخشداري و نصب بخشدار جاه مبارك به عموم اهالي خونگرم شهرستان عسلويه وبويزه به شما مردم خوب بندو تبریک و تهنئت میگویم واین تقسیمات کشوری را به فال نیک میگیرم وان شاءالله سال پر خير وبركتي باشد بر مردم ستمديده ومظلوم عسلويه . خدمتگذار اسلام و مسلمین:عبدالله کشتکار

    پاسخ

  • بنداوی

    |

    تعین اولین فرماندار عسلویه به مردان دریا ازعسلویه تا بندو تبریک وتهنیت می گوییم

    پاسخ

  • محمد

    |

    فرماندار عزیز…جوانان…جوانان…جوانان

    پاسخ

  • مریم

    |

    من هم دوست دارم تبریک بگم به امید پیشرفت هرچه زودتراین منطقه ………….

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.