انتخاب بهترین خاطره – به دوستانتان کمک کنید چای ساز برنده شوند !

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 213 نظرات 11

 

از همه ی کسانی که در مسابقه ی خاطره نویسی روز معلم شرکت کرده بودند تشکر میکنیم. این مسابقه با همکاری سایت تعلیم برگزار شد و بعد از داوری تعدادی به مرحله ی پایانی مسابقه راه پیدا کردند.

در این مرحله ، خاطرات برگزیده به نمایش عموم در می آید و بازدیدکنندگان بعد از خواندن مطالب دوستان به آنها رای میدهند!

رای دادن به دوستان شرکت کننده به این صورت است که عدد مربوط به هر خاطره را که در زیر مطلب مربوط به نویسنده قید شده است را به شماره ای که در زیر معرفی شده است ارسال میشود. با هر پیامک ۲ امتیاز به هر خاطره تعلق خواهد گرفت. و در پایان به نویسنده ای که بیشترین تعداد امتیاز را کسب کند جایزه ای از طرف سایت تعلیم و وبلاگ اینجا بندوست! اهدا خواهد شد.

+جایزه یک دستگاه چای ساز برقی است.

خاطرات برگزیده و عدد مربوط به آن :

صفحه ی مسابقه 

سمیره دری روستای چاه مبارک شهرستان عسلویه – عدد ۱

یار دبستانی (خانم عباسی ) – کنگان – بوشهر عدد ۲

محمد حسین آزادی – استان کهگیلویه و بویراحمد- شهر یاسوج عدد ۳ 

امیر بختیاری لقب – استان بوشهر – عدد ۴ 

فریده دهقانی شهر نخل تقی استان بوشهر – عدد ۵

علی هلالی – روستای خیارو شهرستان عسلویه – عدد  ۶

عدد مربوط به هر کدام از شرکت کنندگان بالا را به شماره ۰۹۳۶۴۰۸۷۱۵۵ ارسال کنید تا شانس برنده شدن شرکت کننده ی مورد نظر شما بیشتر و چای ساز برنده شود !

+ به قید قرعه به یک نفر از شرکت کنندگانی که برای انتخاب بهترین خاطره ، پیامک بفرستند یک عدد شارژ اهدا خواهد شد.

+ این رای گیری پیامکی به مدت یک هفته خواهد بود.

بازتاب از سایت

نظرات (11)

  • زهرا

    |

    عجب خلاقيتي.من همه داستانارو خوندم۱نظرم دادم.

    پاسخ

  • حمد من الامارات

    |

    سلام عليكم و رحمه الله وبركاته………..انابس ارشح رقمه سته ۶٫۶٫۶……….علي بومكتوم بس ……..۶٫۶٫۶… مع اجمل تحيات حمد علي محمد آل مكتوم

    پاسخ

  • علی هلالی

    |

    سلام بخاطر آقای بوهندی که شده ما هم از خودمان می گزریم و به شماره ۵ رای می دهیم.

    پاسخ

  • زرشک

    |

    شهرستان عسلویه؟؟؟؟ تو ایران که عسلویه جز شهرستان کنگان هستش حالا نمیدونم بر چه اساس اونو شهرستان کردین ولی اونم مثل نخل تقی یکی از شهر های شهرستان کنگان هست.البته من نقشه اطلانتیس و جزیره گمشده و سیاره مریخ رو نخوندم شاید تو اونا باشه…شاید


    ممنونم از نظرتون.. اگه هنوز به شهرستان شدن عسلویه شک دارید یه سر به دفتر پلیس +۱۰ کنگان بزنید براتون آدرس وبلاگ رو چاپ کنه .. متوجه شهرستان شدن عسلویه میشید. با این حال اگه اعتباراتی در حد بخش و حتی شهرستان بهش تعلق بگیره هم هیچی از کنگان و یه شهروندی مث شما کم نمیشه! بلکه استان بوشهر قوی تر و دارای امکانات بیشتری هم میشه که جای خوشحالی داره..
    تشکر

    پاسخ

  • شیمی کنگان

    |

    خیلی جالبه
    منم نظرم ۲ هست
    چون هم شکمو هستم هم بزرگ شده شیمی

    پاسخ

  • زرشک

    |

    سلام.خسته نباشید.نوشته های شما باعث شد برم در مورد شهرستان شدن عسلوبه تحقیق کنم ولی نشده.توی ویکی پدیا که اگه بخونی نوشته جز کنگان هست و همونطور که میدونی ویکی پدیا دانش نامه ازاد هست و اگه عسلویه شهرستان شده بود سریع مطلبشو تغییر میدادن.البته چند تا وبلاگ دیدم که نوشته شهرستان عسلویه ولی اونا هم ۲-۳ تا جوان عسلویه نوشته شده بود و هیچ سندی نداشت.ولی از چند جا فهمیدم که عسلویه یه گام به شهرستان شدن و استقرار فرمانداری برداشته و از بخش به بخش ویژه تغییر کرده.اگه شهرستان شده بود که فرماندار کنگان ۳۱ شهریور و روز های دیگه نمیومد عسلویه برای بازدید و افتتاح و ….. . من از اینکه عسلویه شهرستان بشه اصلا ناراحت نیستم ولی وقتی نشده شما نباید کاسه داغ تر از آش بشین.(یه چیز میگم فقط برا شوخی):خدارو شکر که شما نقشه آسیای جدید رو که توسط امریکا و صهیونیسم طراحی شده ندیدین وگرنه اولین مطلب فردا صبحتون برا وبلاگ این بود: (عسلویه کشور شد.)حالا به جای تایید نکردن و جواب دادن شما هم یه خورده تحقیق کن تا بهت ثابت بشه.تشکراز وقتتون

    پاسخ

  • زرشک

    |

    ببخشید دوباره مذاهم شدم اما یه مطلب یادم رفت.به چند پست از سایت تحلیلی و خبری نایبند که اسمشو از تو وبلاگ خودتون پیدا کردم توجه کنین.
    ۱-کمک کارکنان و بهورزان مرکز بهداشتی درمانی چاه مبارک به زلزله زدگان آذربایجان
    ۲- نظر سنجی : دلایل تعلل در تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه چیست؟
    ۳-افتتاح سالن ورزشی شهدای خلیج فارس زبار با حضور وزیر ورزش و جوانان
    ۴-روستاهای چاه‌مبارک و بیدخون به شهر تبدیل می‌شوند
    خواهش میکنم مطالبشو کامل بخونید .توی هرکدوم به بخشداری ویژه.شهرستان کنگان و … اشاره شده البته این فقط مطالب و پست های توی صفحه اصلی بود و فک کنم اگر واقعا خواب باشید با خوندن این ها بیدار میشید ولی اگه خودتون رو زدین به خاب که دیگه هیچی.این سایت که دیگه از خودتونه پس نمیتونید بگید که دروغه و اشتباهه .مرسی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.