ویدئو / گل بحث برانگیز در افتتاحیه جام رمضان

ویدئو / گل بحث برانگیز در افتتاحیه جام رمضان

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 546 بدون نظر

در بازی تیم ملی برابر آرژانتین در جام جهانی برزیل اشکان دژآگه قربانی بی چون و چرای تیم داوری بود. درجام جهانی کره و ژاپن نیز کره ای ها به لطف اشتباه داوری برابر ایتالیا توانستند به یک چهارم نهایی صعود کنند. داوری در بازی های فوتبال همیشه جزئی از بازی بوده اند. بازی هایی که در آنها شانس ، بدشانسی ، اشتباهات مدافعان و مهاجمان ، حتی داور می تواند کم تجربه باشد.

قبول کردن اینکه داور جزئی از بازی غیر مترقبه است و امکان هر اشتباهی را دارد یک ضرورت است که بازیکن حرفه ای باید به آن تن دهد . خیال خود را هم مشغول بازی کند و نه صحنه های مشکوک و احیانا پر اشتباه. در بازی نخست از جام رمضان امسال در روستای بندو تیم داوری با تسلط کامل بر بازی یک نمایش قابل قبول از خود نشان دادند. یعقوب محمدی و یوسف حسینی یعقوب در دقایقی از بازی مورد کم لطفی بازیکنان تیم الاستوانه (الطاحونه) و مهاجم این تیم واقع شدند که جای بسی تامل است چرا هنوز برخوردی با خاطیان نشده است .

در واپسین لحظات نیمه ی اول گل علی سالمی بازیکن الطهطوریه بحث زیادی را موجب شد. تیم مقابل به اعتراض پرداخت. ولی در آخر باید توجه کرد که تیم داوری باید مورد احترام همه قرار گیرد و نباید آنها را در شخصیت حقیقی بلکه در شخصیت یک داور حرفه ای دید .

ویدیو گل علی سالمی به الطاحونه

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.