نمایشگاه دستاوردهای جوانان بندو به مناسبت هفته پژوهش

نمایشگاه دستاوردهای جوانان بندو به مناسبت هفته پژوهش

Bando . نوشته شده در خبر 864 نظرات 3

نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی جوانان بندو به مناسبت هفته پژوهش افتتاح شد. این نمایشگاه با زحمات شورای اسلامی روستای بندو ، دهیاری و کمیته فرهنگی روستا امشب بعد از نماز مغرب کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه یک روزه در دبستان قدیمی امت بندو – خیابان دانش آموز دایر می باشد

 

نظرات (3)

  • اهالي روستاي بندو

    |

    سلام
    واقعا دست همگي درد نكنه اينگونه نمايشگا ها دروازه اي براي رونمايي ابتكارات جوانان مي باشد.فعاليتهاي علمي هر جامعه نقش گسترده اي در پيشرفت دارد.اين علم است كه انسان را پيشرفت ميكند .
    اميدواريم اينگونه برنامه ها روز افزون شود تا مجالي براي فعاليتهاي جوانان باشد.واين از جوانان خوب بندو بعيد نيست چرا كه آنها از چندين سالي است كه امتحان پس داده اند.ودر فعاليتها مشهور اند.
    از مسئولين روستا وكميته اي فرهنگي كمال تشكر داريم.
    شما با اين فعاليت جرقه اي خيلي عظيم به مغز جوانان زده ايد واميدواريم در آينده نچندان دور شاهده ثمره ي آن باشيد.
    باتشكر

    پاسخ

  • ابراهیم عبدالهی

    |

    بسیار جالب ودیدنی بود من شخصا از این مکان دیدن کردم و باید به بچه های روستای بندو دست مریضا گفت که اینگونه شگفتی و ابتکار بخرج دادند و چیزهای جالب و فوق تصور یک روستایی را خلق کردند امیدوارم این همایش استارت امیدی باشد برای خلق امیدهای بزرگ وشاهد شکوفایی هرچه بیشتر دوستان و بچه های روستا باشیم من اینجا جا دارد که از شوارای روستای بندو و دهیاری محترم و گروه فرهنگی روستا که سخت درتلاش بودند که این همایش اجرا وساخته و پرداخته شود کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم دست همه انهایی که در این کار سهیم بودند را می بوسم باتشکر

    پاسخ

  • بنداوی

    |

    آقای عبدالصمد محمدی از زحمات شما بسیار متشکریم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.