گزارش تصویری از مسابقات اسب سواری بندو / محمد رباعی سوم شد

گزارش تصویری از مسابقات اسب سواری بندو / محمد رباعی سوم شد

Bando . نوشته شده در ورزش 1446 1 نظر

علی محمدی از روستای زبار قهرمانی مسابقات اسب سواری بندو را تصاحب کرد. دقایقی پیش مسابقات اسب سواری روستای بندو با شرکت ۱۲ اسب سوار به قهرمانی سوارکار با تجربه ی شهرستان عسلویه پایان یافت. اسب سواران ابتدا در دو گروه ۶ نفره با هم مسابقه دادند و ۳ نفر از هر گروه به مرحله دوم راه یافتند.

در میان حضور پرشور مردم شهرستان عسلویه و روستاهای اطراف مرحله دوم با ۶ اسب سوار آغاز شد. علی محمدی رقابتی پایاپای با سواراکاری از جم داشت که در پایان این محمدی بود که مقام اول را کسب کرد.

 

امام جمعه روستای بندو ، شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان عسلویه ، دهیاری و شورای اسلامی بندو ، امام جمعه شهر جم ، مسئولین سپاه عسلویه و جمعی بسیار باشکوه از جوانان و مردم دوستدار مسابقات اسب سواری در این دوره حضور داشتند.

بلوطی از جم مقام دوم ، محمد رباعی از بندو مقام سوم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات نیز کمیته اسب سواری زحمات زیادی کشید که جا دارد از آنها تشکر ویژه ای کرد. به همین مناسبت جوانان روستای بندو بنری برای قدردانی از آنها تهیه و در محل مسابقات نصب کردند.

 

 

 

 

 

 

نظرات (1)

  • Me

    |

    باعرض وطول سلامي خدمت شما تقديم مي شودلطفا انرادر دريچه ي چپ قلبت نگهدار وازان مراظبت كن نظرت گرفت جواب بده بايك مشتي پول وطلا
    جالب بود اسب سواري

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.