نماینده مجلس بعد از سه سال به بندو آمد

نماینده مجلس بعد از سه سال به بندو آمد

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 837 بدون نظر

شب گذشته دکتر موسی احمدی نماینده محترم مردم شهرستان عسلویه ، جم ، کنگان و دیر پس از سه سال به روستای بندو آمد ! . آخرین دیدار ایشان با مردم همان روزهای قبل از انتخابات و در حین تبلیغات انتخاباتی در منزل شورای اسلامی وقت روستا بود اما از آن موقع تا امروز شیخ مجلس از نزدیک شاهد مشکلات بندو نبوده است.

موسی احمدی مشغله و جلسات زیاد و تعداد زیاد روستای حوزه انتخابی (بیش از ۱۶۸ ) را از دلایل اصلی حضور نیافتن عنوان کرد . که دلیل موجهی برای جوانان این روستا نمی باشد چراکه این روستا نیز حق و حقوقی دارد که غافل ماندن نماینده از آن امری غیر قابل قبول و غیر قابل بخشش است . نبود کتابخانه ، نبود سالن ورزشی برای جوانان ، مشکلات آنتن دهی تلفن های همراه و زمین های مسکونی برای جوانان از مشکلات روستاست که رویش غبار گرفته است ! مشکلاتی که نماینده مجلس در این سه سال کمتر توجهی به آن داشته است و دلیلش وقت گیر بودن جلسات با وزرا و ادارات است .

 

نماینده ی شورای بخش و مردم بخش چاه مبارک در این جلسه از افتتاح نشدن بیمارستان ، عدم جذب نیروی بومی در آن ، اشتغال و ریاست این اداره ، بردن تجهیزات بیمارستان عسلویه به بوشهر ! و اعتبار ۵۰۰ میلیونی تخصیص یافته به عسلویه در مقابل ۱ و نیم میلیارد کنگان و بیش از یک میلیاردی دیگر شهرستان ها انتقاد کرد و از نماینده جواب خواست .

 

این جلسه سه سال بعد از انتخابات نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی برگزار شد که جای تامل دارد حالا که انتخابات مجلس دهم در پیش است چرا توجه به خواسته ی مردم مهم جلوه داده و نماینده را به روستا کشانده است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.