مرکز مخابرات بندو از برق محروم است!

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 279 1 نظر

مراکز تولید برق ، منابع و مراکز آبرسانی و مخابرات که ۳ مورد از حیاتی ترین نیازهای انسان را تامین می کنند اگر روزی دچار مشکل شوند ، این چند مورد از حقوق اولیه هر فرد در این جهان را دچار مشکل خواهد کرد. در قوانین بین المللی دولت و حکومت هر کشور ملزم به تامین این نیازهای اولیه است که در کشور ما این خواسته دور از انتظار نیست! چراکه این زمینه و توان وجود دارد.

تابستان جنوب ایران یکی از گرمترین مناطق است. درجه حرارت در مقایسه با تهران و شمال بسیار بالاست و زندگی در این شرایط برای ساکنین طبیعتا سخت و طاقت فرساست.

قطع برق یا نوسانات موجود در هریک از مناطق جنوبی ایران گرچه موردی جدید نیست ولی انتظارها بالاتر از این است چراکه در عصری زندگی میکنیم که بدون داشتن برق ، مواردی چون اینترنت و دستگاهای هوشمند در مدارس ، بیمارستان ها و … عملا غیر قابل استفاده خواهد بود.

http://s1.picofile.com/file/7906225478/%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA_%D9%BE%D8%B3%D8%AA_%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9_%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%88.jpg

مدتهاست مرکز مخابرات روستای بندو از ضعف نیروی برق و نوسانات متکرر رنج می برد. این مرکز دارای دستگاهای حساس و حیاتی برای برقراری ارتباط تلفنی و اینترنتی است.

گفته می شود چندین بار به اداره برق شهرستان عسلویه مشکلات برق روستا گوشزد شده است ولی تا این لحظه این مشکل پابرجاست.

برچسب‌ها: برق عسلویه, روستای بندو, مرکز مخابرات بندو, مخابرات بوشهر

بازتاب از سایت

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.