جلسه با رئیس ورزش و جوانان/ لیگ عسلویه تعطیل می شود؟

جلسه با رئیس ورزش و جوانان/ لیگ عسلویه تعطیل می شود؟

Bando . نوشته شده در ورزش 554 بدون نظر

سرپرستان باشگاه های شهرستان عسلویه برای اعتراض واعلام مخالفت از تغیر و تحولات رئیس هیئت فوتبال در اداره ورزش وجوانان حاضر جلسه اضطراری تشکیل دادند. برکناری محمود محمدی وجایگزین آن با آقای جابری موضوعی که چند روزی لیگ جوانان شهرستان را به تعطیلی کشانده است.

آقای نظاماتی رئیس اداره ورزش وجوانان با عدم همکاری با هیئت فوتبال وسنگ اندازی در برخی از امور کاری وایجاد تنش وکدورت که ماه ها از آن می گذشت آقای محمود محمدی مجبور کرد تا از سمت خود استعفاء دهد.

کارنامه پیشرفت فوتبال شهرستان عسلویه حاصل زحمات چندین ساله ی آقای محمود محمدی وتجربه مفید ایشان  می باشد که در حال حاضر هیئت فوتبال شهرستان عسلویه از منظم ترین هیئت فوتبالی استان بشمار می رود.آقای محمود محمدی گرد وغبار زمینهای خاکی عسلویه خورده وبا مشکلات کوچک وبزرگ فوتبال از کوچکی دست وپنجه نرم کرده است.

آقای نظاماتی بدون اطلاع قبلی به باشگاه ها حکم استعفای اقای محمود محمدی را تایید وآقای جابری را جایگزین ایشان معرفی کرده است. که امروز مراسم معارفه آقای جابری بود که سرپرستان همه ی اشگاه های  شهرستان در دفتر وی حاضر واعتراض ومخالفتشان را اعلام کردند.

اما آقای نظاماتی مخالفت باشگاه ها را نادیده گرفت  ودوست دارد رای خودش را به کرسی بنشاند.

سوال اینجاست که چرا چنین  تغیر وتحول بدون خبر وحتی مشورت قبلی باشگاه ها صورت گرفته واین یک بی حرمتی برای سرپرستان باشگاه ها شده است .

عدم همکاری و ندادن جواب قانع کننده به سرپرستان برای حل این مشکل باعث شد فعلا لیگ شهرستان تعطیل شود .

سرپرست باشگاه ها اعلام کردند تا آقای محمود محمدی به سمت خود بر نگردد از لیگ کناره گیری خواهند کرد.

از مسئولین اداره ورزش استان خواهشمندیم در اسرع وقت این موضوع را  حل نمایئند تا شاهد تعطیلی لیگ شهرستان عسلویه نباشیم .

 

به نقل از وبلاگ “بندوی من”

http://bandoyam.blogfa.com/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.