به خاطر این بچه ها به فکر روستا باشید

به خاطر این بچه ها به فکر روستا باشید

Bando . نوشته شده در ورزش 1220 نظرات 2

مدتیست تیم فوتبال و ورزش روستا در خواب زمستانی به سر می برد . زمستانی که بعد از کلی بهار از سر رسید و فعالیت روستا را در این بخش به رکود برد.

قبل از این مرحله ورزشکاران ، جوانان ، شورا ، دهیاری و هر آنکه دوست داشت استعداد جوانان این نقطه از عالم شکوفا شود ؛ با برگزاری مسابقاتی مانند اسب سواری و فوتبال و دوچرخه سواری و … فعال تر بوده و جلساتی در این باره برگزار می کردند.

تصویر در روز سه شنبه ۱۸ آذر ۹۳ ثبت شده است که محمد ، علی و محمد در جایگاه تماشاگران در انتظار بازی تیم بندو با اخند در یک قدمی فینال جوانان شهرستان عسلویه هستند. آنها به عشق بازی و با شور و شوق ۴۵ کیلومتر را با مینی بوس دهیاری آمده بودند.

 

حالا نه تیمی در مسابقات شرکت می کند ، نه مینی بوس دهیاری هست که آنها را به ورزشگاه ببرد ! و نه اراده که تیم را به دوران اوج برگرداند.

طرف صحبت ما با آنهایی است که می توانند کاری از پیش ببرند. به فکر روستا باشیم . و به خاطر این بچه ها کاری کنیم که ورزش و فوتبال ما دوباره جان بگیرد. مسابقات لیگ شهرستان و بخش چاه مبارک در راه است . از همین الان استارت بزنیم. بچه ها را جمع کنیم و به آنها بگوییم ” امسال برای پیشرفت روستا باید قهرمان شویم” چاره ای نداریم جز موفقیت و پیروزی .

تصاویر این بازی را در خبر زیر ببینید

http://bando.ir/?p=1888

 

 

 

نظرات (2)

  • مديرعامل باشگاه-علي سالمي

    |

    باسلام
    احتراما،ضمن تاسف از مطلب فوق ، اينجانب وكادرفني كه طي سه چهار سالي كه درخدمت تيم روستا بودم نهايت تلاش وكوشش در ارتقاورزش(رشته هاي متناسب+بازيهاي سنتي)را نموديم.اما همانگونه كه مستحضريد شركت در ليگ وبرنامه ريزي جهت تحقق اهداف وشكوفايي كه رشته ورزشي من جمله فوتبال مستلزم هزينه وحمايت مسئولين را دارد.وليكن متاسفانه با بدهي اخيرباشگاه كه هزينه هاي براورد شده افزايش يافته وچنين موردي براي اولين بار طي چهار گذشته مشاهده شده ومبلغ بدهي اعلام شده از سوي مدير مالي باشگاه(آقاي يوسف حسيني يعقوب) پنج مليون تومان بوده .كه با رايزني هاي زياد جهت پرداخت آن به باشگاه با شورا ودهياري داشتيم .ولي متاسفانه با مخالفت سرسخت رئيس شوراي وقت (محمد زارعي)روبروشديم .ونتوانستيم به همكاري وادامه فعاليت ورزشي روستا ادامه دهيم.
    شايان ذكر است كه اين مبلغ در قبال بودجه سالانه روستا كه مي بايست به ورزش اختصاص داده شود.چيزي اندكيست.ونبايد احساسانه به اين امور نگاه كرد.
    لذا خطاب اينجانب به مسئولين واهالي محترم وبخصوص ورزشكاران عزيز چنانچه متوليان فعاليتهاي ورزشي(مديرعامل-كادرفني) در روستا عملكرد يا ضعف جهت تحقق اهداف ورزشي داشته باشند.در اسرع وقت نسبت به جايگزين آنها اقدام نموده وقطار اهداف ورزشي وسلامتي جوانان واهالي را نبايست متوقف كرد.
    درضمن گزارش عملكرد باشگاه ورزشي طي سال ۹۱ الي ۹۴ كه افتخار خدمت اينجانب ودوستان گرامي به روستا بوده،ان شاءالله در آينده در سايت زير درج مي گردد.
    http://www.fcbando-op9194.loxblog.com/

    باتشكر از حسن نگاه حضرتعالي به زاويه ورزش ومشكلات اخير آن
    ارادتمند شما علي سالمي مديرعامل باشگاه (از۱۳۹۱ الي ۱۳۹۴)

    پاسخ

  • fc.bando

    |

    باسلام
    جهت حل وبررسی مشکلات ورزشی روستا
    دیشب جلسه ای برگزار شد .به موضوعات مهم ان اشاره میکنم.
    ۱-بدهی باشگاه ورزشی العین در روز های اینده پرداخت میشود.
    از اظهار نظر وبررسی مجدد مسولین در جهت پرداخت بدهی کمال تشکر داریم.
    ۲- مقرر شد طی یک جلسه ای با حضور جوانان و ورزشکاران ، با انتخابات رای اکثریت مسئولین جدیدی برای باشگاه تعین گردد.

    ^از علاقمندان جهت کاندید شدن دعوت می شود^

    ۳-مقرر گردید طی یک مراسم از فعالیتهای مسئولین و کادر ورزشی کنونی ، تقدیر شود.
    ۵-مقرر گردید ورزشکاران وجوانان جهت داشتن فضای سبز مناسب جهت فعالیت ورزشی در طرح کاشت درختکاری روز جمعه مورخه ۹۵/۹/۱۹ مشارکت نمایند.

    وسلام.
    از شورا ،دهیاری، امام جمعه محترم ، کمیه قرانی و کادرفنی ،مسئول مالی باشگاه ودیگر دوستان ،که باما همکاری نمودن و بخصوص مدیریت سایت اینجابندوست! از انعکاس مشکلات ودغدغه های جوانان و ورزشکارن در جهت حل وبررسی آنها ،نهایت سپاس دارم.
    باتشکر :مدیریت وکادر فنی باشگاه ورزشی العین بندو
    ۹۵/۹/۱۵
    رونوشت: جوانان واهالی محترم روستای بندو

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.