برگزاری مسابقات نقاشی در دبستان بندو به مناسبت روز کودک

برگزاری مسابقات نقاشی در دبستان بندو به مناسبت روز کودک

Bando . نوشته شده در خبر 1415 1 نظر

به مناسبت روز کودک ، شورای اسلامی روستای بندو با همکاری مسئولین مدرسه ی امت بندو و کمیته فرهنگی مسابقات نقاشی برای کودکان برگزار کرد. طبق گفته های شورای اسلامی ، در این مراسم ۵۰  جایزه از طرف امام جمعه تقدیم شرکت کنندگان شده است . احمد پور  بخشدار چاه مبارک در حاشیه ی این مراسم گفت باید از همه ی شرکت کنندگان تقدیر شود . احمد پور یک سالن آمفی تاتر یا ورزشی را مقابل مدرسه امت و پشت مخابرات روستا پیشنهاد داد . بخشدار چاه مبارک معتقد است کارهای فرهنگی در روستاها از آسفالت کردن خیابان ها هم مهمتر اسیت چراکه چند جوان را از انحرافات دامن گیر جامعه نجات خواهد داد.

شب قبل از مراسم بزرگداشت روز کودک ، جوانان با حضور در مدرسه کمک شایانی به تکمیل این مراسم کردند . شورای روستا از تک تک آنها تشکر کرد .

 

 

 

 

نظرات (1)

  • علی سالمی

    |

    کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
    کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
    کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
    کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید
    منم هم این روز به تمامی کودکان جهان وبخصوص کودکان خلاق روستای بندو تبریک عرض میکنم .کاری که این کودکان انجام داده اند زنگی برای تمامی کودکان جهان است که ما به فکرتان هستیم .از کودکان جنگ زده ای سوریه گرفته تا فلسطین و کودکان بی سرپرست .
    کودکی که امروز ریشه ی خانوادگی اصیل دارد بین دو تضاد گرفتار است ،یک سو ته مانده ی ارزشهای نیک قدیمی و از سوی دیگر گرایشهای مد امروزی، گرایشهای تمدن ماشینی شدن. او نمی داند چه کند، ما باید حامی اش باشیم ،او چون موم در دست ماست، خمیر وجود ش با ما شکل می گیرد بیائید او را همراه با اصول صحیح دینی و عرفی تربیت کنیم وچگونه زندگی کردن را به او بیاموزیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.