برگزاری مسابقات اسب سواری بندو با حضور پرشور مردم

برگزاری مسابقات اسب سواری بندو با حضور پرشور مردم

Bando . نوشته شده در ورزش 1427 1 نظر

مسابقات اسب سواری بندو در میان استقبال جوانان و اهالی بندو برگزار شد. این برای چندمین بار است که مسابقات اسب سواری با حمایت شورا و دهیاری و تلاش گسترده کمیته اسب سواری در روستای بندو برگزار می شود.

این بار حضور تماشاگران و اسب سواران نسبت به دوره های گذشته بیشتر بوده و توجه به این ورزش نیز در اولویت های ورزش روستا قرار گرفته است.

شورای اسلامی و مسئولین شهرستان نیز حضوری پر رنگ داشتند.

در پایان علی محمدی سوارکار با تجربه و خبره از روستای زبار مقام اول را کسب کرد. مقام دوم به محمد رباعی نوجوان اهل روستای بندو رسید و مقام سوم را جوانی از روستای بندو مال خود کرد.

مسئولین روستای بندو توجه خاصی به ورزش سوارکاری ذارند و انتظار می رود این ورزش در این روستا رشد قابل توجهی در سالهای آتی داشته باشد. لازم به ذکر است حامی مالی این دوره از مسابقات “سنگ شکن جلالات” می باشد.

 

 

نظرات (1)

  • علي سالمي مدير باشگاه ورزشي بندو

    |

    سلام .
    جا دارد از زحمات كميته اي اسب سواري واهالي روستا در برپايي اين مسابقه اي پر شور تشكر ويژه اي داشته باشيم .
    با توجه به خطي مشي كميته اي اسب سواري .خدا را شكر گذاريم كه توانستيم در فرهنگسازي وگسترش اين رشته اي ورزشي وسنت پيامبر فراموش شده دوباره در منطقه احيا كنيم .
    واميدواريم اين فعاليت روز افزون شود تا بتوانيم يك پيست مخصوص اين رشته در بندو براي سواركاران عزيز بسازيم .تا مشكلاتي از قبيل بارندگي .و وضعيت جوي باعث ولغو تمرينات ومسابقات اسب سواران نداشته باشيم.
    از اسپانسر مسابقه هم تشكر مي كنم .اما يكي از چك جوايز اين شركت تا ديروز پاس نشده خواهشمندم اسپانسر هاي محترم وضعيت مالي شركت را قبل برسي واقدام كنند تا شاهد اينگونه مشكلاتي نباشيم .
    با تشكر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.