مردم شهر نخل تقی را دریابید ! / آب مصرفی غیر قابل شرب است

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 169 بدون نظر

مدتی از به اوج رسیدن مشکل آب مصرفی شهر نخل تقی میگذرد. در رسانه ها نوشتند ” آب شهر نخل تقی قابل شرب نیست” و تیترها از سر و کول روزنامه ها بالا رفتند. دکه ها پر از درد دل مردمی شد که بیش از ۱۵ سال است منطقه ویژه را در آغوش گرفته است. وبسایت ها نیز خبرهایی پراکنده کردند. شهر نخل تقی فقط چند متر با تاسیسات گازی پارس جنوبی فاصله دارد. در پارس جنوبی آب شرب به آسانی قابل دسترس است. آنجا امکانات در حد بسیار خوب فراهم است و تقریبا هیچ کم کاستی از اینگونه نیازها دیده نشده است.

حالا و با گذشت چندین هفته و ماه از این مشکل اهالی شهر نخل تقی ، شواهد حکایت از ادامه این مشکل دارد. به عبارتی هنوز هیچ مسئولی با تلاشهای خود نتوانسته است مشکل حیاتی شهر نخل تقی را برطرف کند. کسانی هم که سعی در حل مشکل کرده اند به در بسته خورده و تا این لحظه از تحریر خبر مردم این شهر آب رنگی (شبیه قرمز ضد زنگ) استفاده می کنند که جای بسی تامل است که چرا با وجود این همه ثروت در منطقه ، این شهر هنوز باید آب شرب سالم نداشته باشد؟!

و سوال دیگر این است که با وجود فعالیت شرکت های سود آور پارس جنوبی که روزانه از هر فاز ۱۰ ملیون دلار عایدش میشود ، هنوز مردم از امکانات اولیه محروم هستند ، اگر در این مدت مشکلات مردم حل نشود آیا بعد از ته کشیدن گاز پارس جنوبی و عسلویه حل خواهد شد؟؟!!

آب مصرفی شهر نخل تقی در مجاورت تاسیسات پارس جنوبی


http://s3.picofile.com/file/7943077632/%D8%A2%D8%A8_%D9%86%D8%AE%D9%84_%D8%AA%D9%82%DB%8C.jpg


برچسب‌ها: شهر نخل تقی, تاسیسات گازی پارس جنوبی, منطقه ویژه پارس جنوبی, شهرشتان عسلویه, محرومیت مردم جنوب ایران

بازتاب از سایت

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.