مراسم روز دانشجو در روستای بندو

مراسم روز دانشجو در روستای بندو

Bando . نوشته شده در خبر 1025 بدون نظر

لحظاتی پیش مراسم تقدیر و تشکر از دانشجویان روستای بندو به مناسبت روز دانشجو با حضور مسئولین پایان یافت . به همت شورای اسلامی و کمیته فرهنگی روستای بندو مراسمی برای بزرگداشت روز دانشجو در مسجد ابوبکر الصدیق رضی الله عنه برگزار شد و از کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان رویتا تقدیر شد.

ابتدا یوسف سالمی عضو شورای اسلامی با خیر مقدم به حضار و مسئولین خوش آمد گفت و در ادامه عبدالصمد محمدی به نمایندگی از دانشجویان به مشکل اشتغال اشاره کرد.

مهندس امینی مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه با تبریک روز دانشجو و تعریف خاطره ای از ایام دانشگاه سخنان خود را ادامه داد. مهمترین سخنان امینی حمایت از دانشجویان و فارغ التحصیلان برای شرکت در کلاس های زبان منطقه ویژه و پیگیری برخی مطالبات و سوالات حاضرین بود .

امینی در رابطه با کار در پارس جنوبی نکاتی را متذکر شد. مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه از همه ی شاعلین خواست هرجای این منطقه کار می کنند نا امید کار بهتر نشوند و به کار در همانجا ادامه دهند . امینی گفت : نظر من این است که اگر بخواهد تعدیلی در نیروها صورت گیرد باید از نیروهای مناطق دور کشور شروع شود تا به جوانان بومی شهرستان عسلویه برسد. و جذب نیروها نیز از شهرستان عسلویه باشد.

غلامپور ، قاسمی از آموزش و پرورش ، کمالی از شورای بخش چاه مبارک ، مهندس شمس رئیس اداره کار و جمعی از مسئولین در همایش حاضر بودند.

با اهدای کتاب و تقدیر نامه از دانشجویان تقدیر شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.