راه اندازی سایت بچه های پایتخت

Bando . نوشته شده در دسته‌بندی نشده 430 نظرات 9

خبرها همیشه هستند. حوادث اتفاق می افتند. حرفها زده می شوند و کارهایی هم به مرحله اجرا در می آیند. خبرهای شاد و مسری که همه برای آن خوشحالی می کنند و همه آنها را دوست دارند.مثل ساخت فرهنگ سرا در بخش عسلویه!

خبرهایی هم هستند که کسی حاظر نیست آنها را بشنود. ولی برای درک بهتر اوضاع جامعه در یک کشور یا جامعه بین المللی کسانی لازم می بینند که به آنها گوش فرا دهند تا شاید بعد از فکر کردن روی آن راهی برای خروج از بحران! بیابد. که شاید قشنگترین جای مخابره ی یک خبر ناخوشنود اینجا باشد.

حوادث همیشه و همه جا هستد و عملی است که همیشه در حال اتفاق است و کسی هم نمی تواند جلوی آن را بگیرد. مثل سیل و زلزله و گازهای گلخانه ای!

که فقط می توانی با ایجاد راهکارهای جدید در کاهش تلفات! بعد از حوادث به آنها کمکی کنی. در مورد گازهای گلخانه ای و سمی نمی دانم راهکارهایی هم وجود دارد یا خیر!

در این بین کسانی می آیند و حرف می زنند. پشت تریبون از بایدها و نبایدها می گویند و بعضی کارها را که بلدند قول عملی کردن آنها را به ملت می دهند و می روند سر جایشان می نشینند! قبول می کنی یا نمی کنی با خودت است.اینجا به جامعه شناسی خودت ربط دارد و تاریخ بشریت!

بعضی ها  هم دوست دارند کارهای به نتیجه رسیده ی اطراف خود را ببینند و از آنها با خبر شوند. چطور انجام گرفته و با چه اهدافی سنگ بنای آنها گذاشته شده است. کارهای به اجرا رسیده ای که برای خلق خداوند مسرت می آورد. وطبیعی است که شکر گذار باشند.

در عسلویه که بخش عظیمی از اقتصاد ایران را تامین می کند روزانه خبرهایی  می پیچد و اتفاقاتی می افتد که  اکثر آنها خبرهای قابل توجه و قابل ذکری هست مانند افتتاح پتروشیمی های بزرگ و صادرات محصولات پتروشیمی به خارج. نمایشگاه کتاب و  ساخت لنج های مسافرتی

جوانانی از مهمترین نقطه ی اقتصادی ایران و از کنار بزرگترین حوزه ی گازی جهان (پارس جنوبی ایران + گنبد شمالی قطر) دست در دست هم گذاشته اند تا اخبار رویدادهای قشنگ شرکتهای مستقر در عسلویه را به جای جای ایران مخابره کنند.و خبرهایی هم از ۲۳ روستای بخش عسلویه منعکس کنند.(شاید درصد زیادی از مردم ایران نمی دانند که در عسلویه هم روستاهایی بودند و هستند) ومنبعی برای معرفی این گوشه از مرز و بوم جمهوری اسلامی باشند. آنها در حال تدارک سایت اینترنتی هستند و از همه ایده و پیشنهاد می پذیرند و انتقاد را با جان و دل و سعه ی صدر پذیرا هستند.

نظرات (9)

  • Faezi

    |

    سلام تو هم موفق باشی

    پاسخ

  • اندیشه ورز برنا

    |

    با سلام…
    زیبا نوشتی
    از آن در وبلاگ استفاده می کنیم..
    امید است که همه دست به کار شده و با همدیگر همکاری کنیم تا صدایمان به همه جا برسد.

    پاسخ

  • بندوی من

    |

    بسیار کار خوبی خواهد شد
    موفق باشید

    پاسخ

  • yosra

    |

    فکر خوبی امیدوارم موفق باشید!
    هرچندخوزستان سالهاست درد میکشد ولی فریاد رسی نیست؟!!!
    فقط شعله های اتش رامیبینی ولوله های
    مکنده نفت زیرپای ما!!
    به قول دوست عزیزمان خوزستان میسوزه تا ایران نفس بکشه !!؟تاکی ؟ تاکککیییی!

    پاسخ

  • R-c

    |

    به بچه های عسلویه بگو
    شاید شما صداتون ازصدای بچه های خوزستان رساتر باشه شاید!!!!!!با این حال دورد برشما.


    سلام خانم..
    ممنون که به فکر ما هستین. با همکاری دیگر دوستان انشا الله سایت شفاف و مفیدی خواهد شد.

    پاسخ

  • پيام پورمهران

    |

    سلام صمد عزيز موفق باشي

    پاسخ

  • صورتی

    |

    داداش تبریک می گم
    بسیار گل واژه هات رو خوب می نویسی
    ادامه بده اخرش یه مضخرف نویس می شی
    مثل بقیه مضخرف نویسان دیگه 😛

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

روستای بندو در جنوب کشور و در استان بوشهر و هم مرز با استان هرمزگان واقع شده است. جمعیت این روستا بیش از 700 نفر می باشد که همه ی ساکنین آن به زبان عربی صحبت می کنند.
این سایت برای معرفی داشته های روستا و شهرستان عسلویه ، انتشار اخبار و فعالیت های جوانان این منطقه راه اندازی شده است.
از افتخارات سایت به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی جوان ایرانی می توان اشاره کرد.